منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دعوت بَدر هاری از پاتریس کوارترون برای مبارزه

بَدر هاری اسطوره مراکشی-هلندی کیک بوکسینگ که نیازی به معرفی ندارد در اینستاگرامش از پاتریس کوارترون فایتر فرانسوی دعوت کرد تا با هم مبارزه کنند.درخواست بدر هری بدین مضمون بود:

"بیا به هواداران آنچه رو که می خواهند بدهیم.در سال 2011 هم من این فرصت رو به تو دادم اما تو اون رو رد کردی.این لحظه ای هست که هر دو منتظرشیم.همونطور که گفتم من آماده ام.بیا کاری کنیم تا اتفاق بیافتد.من تو رو بدجور ناک اوت می کنم".

و اما پاتریس کوارترون در جواب بدر هاری نوشت:

"من دیدم که تو سبک موی تای رو دوست داری.پس چرا با من در موی تای مبارزه نمی کنی؟الان سال 2011 نیست.تو باید سال 2014 رو به عنوان پایان دوران ورزشی ات به یاد بسپاری"....

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این مبارزه به وقوع خواهد پیوست یا خیر.



نظرات شما عزیزان:

سعید اسدی
ساعت13:53---8 تير 1393
ایول بدر هری قهرمان ... دمت گرم داش مهدی خیلی 20 تی ...
پاسخ:خواهش می کنم سعید جان.مرسی از لطفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com